onsdag 29 maj 2013

Familjen upp och ner!

Just nu går det mindre bra.
Känns som året som varit med allt skit borde vända nu.
(hampus o patrik på bröllopet)

Igår jobbade jag 7-21 och vid 18.30 ca får jag sms av Daniel att Hampus är konstig o sen att jag måste ringa nu är tok viktigt.

Jag känner pulsen höjas o hjärtat slå mycket fortare....D har aldrig skrivit något liknade o jag förstod något var fel.
Ringer o ringer o ringer..upptaget sen inget svar..
Paniken stiger lite för varje minut.
Efter ca 25minuter får jag tag i honom och då är han i ambulansen på väg upp till akuten med H då han varit helt livlös o inte gått att få någon kontakt med honom.

Tårarna strömmar o jag kan knappt andas inne på kontoret på jobbet.
Mardröm..
Linda som jag jobbar med låter mig gå och Nadja kör upp mig till akuten.

Hampus vet inte vem jag är o ögonen rullar på honom.
Hans ansikte rör sig inte o hans mun är som den vore förlamad.
Han reagerar knappt.

Natten i natt vart i princip sömnlös då vi låg kvar på akuten för observation..
Dem tog massa prover men kan inte säga vad som orsakade detta.
Han orkade inte syresätta sig som han skulle heller och hans pupiller förändrades inte alls.
Hjärnskada va min take och kanske ett ep anfall men vi vet inte.
Han har fått dropp och sovit så han är som vanligt igen TACK och lov.
Trodde han skulle dö på riktigt o mitt hjärta gjorde så ont i går.. Mitt barn visste inte vem jag var o var rädd för mig.
Alla som känner oss vet att Hampus är super social o inte rädd för främligar o extremt nyfiken/busig.

Vi har fått komma hem och nu är vi alla tre mera el mindre utslagna.

Denna natt vill jag aldrig någonsin uppleva igen och jag tackar för jag fortfarande har mitt livs mening här hos mig.
MIN STARKA PRINS <3!
Mitt liv mening o utmaning!

Du kommer alltid gå först resten av mitt liv <3


Grabbarna har krypit ner o ska sussa så tänkte göra dem sällskap.
Lycka att bara få se min lilla skrutt andas o se så lung o fridfull ut.
Kram

1 kommentar:

  1. Men åh, tårarna är nära, vilken hemsk natt!!! Vi MÅSTE ses snart, vill ju lära känna charmtrollet. Massor med kramar Jenny Söderström

    SvaraRadera