tisdag 14 maj 2013

Bryter loftet!!!!!

Skulle ta paus fran bloggandet pa semestern men ....
Resan som vı langtat efter blev ınte som vi vantat tyvar.
Kommer valja att ınte blogga om semestern pa ett tag av respekt for min andra halva Daniel.

Natten fran fredagen10 maj  tıll lördagen den 11maj kom samtalet ingen vill ha!
Daniels pappa hade endast nagra timmar kvar att leva och vi skulle inte hinna hem...
Tarana som rann och smartan i D ögon var hemsk.
Aven regnet öste ner utanför och blixtrna slog som aldrig förr.
Har regnat o varit kallt sen den fredags natten med lıte sol o blast.

Det ar med sorg.tomhet och smarta vi kommer hem till svergie och verklıgheten.


Vad hade vi egentligen vantat oss????
Vi visste Benny var sjuk och det sista vi gjorde innan vi akte tıll Side var att halsa pa honom pa sjukhuset.
Har ett fint sista minne och det var en glad o ganska sa pigg farfar Benny vi lamnade.
Att han skulle do nu det ville vi iınte acceptera el tro riktıgt.
Ja vi visste hur pass sjuk han var men anda.....
Vi behövde verkligen denna resa och fa vila oss fran detta tuffa ar som varit men som sagt blev det inte riktigt sa...

Daniel min alskade jag kommer alltid fınnas vid din sida sa lange du tillater mig och vill jag ska vara dar.

Jag kommer att blogga om det vi faktiskt gjort da vi verkligen försöker fa lite semester....Sa gott det nu gar.
Men det kommer bli senare efter vi fatt landa ı sorgen o förlusten.
Kram fran en ledsen Alexandra i Turkiet!

3 kommentarer:

  1. Beklagar och tänker på er❤/Nadja

    SvaraRadera
  2. Åh! Jag önskar er allt det bästa framöver, ni har haft det tufft en bra stund nu!

    SvaraRadera
  3. Beklagar och tänker på er massor! Vi finns här

    SvaraRadera