onsdag 14 december 2011

Snön vart är du???

Fortfarande inte gnutta snö här i stan.
Man får ingen jul känsla när snön inte är här.
 Vill ha möjligheten att kunna gå ut o göra snöänglar, bygga en snögubbe, åka pulka,skridskor, ha snöbolls krig eller bara njuta av en solig vacker vinter dag.
 Så mysigt det skulle vara om snön bara ville komma o förgylla julen o ge mig lite julkänsla.
Snart bara 1v kvar till julafton och jag har inte en gnutta jul i kroppen =(.

På lördag fyller lilla hjärtat år <3.
Skulle egentligen vara ledig nu i helgen men tror jag ska jobba extra fredag o söndag.
Bara bra för har ju varit så mycket sjuk så kan behöva lite extra pengar nu till nya årets början.
Här på jobbet är det super lugnt o endast en lite själ sitter här i soffan o läser tidningen.
Om ca 1,5h får jag krypa ner o sussa vilket ska bli sååå skönt då jag visst bara sovit 4h inatt.

Hittat en ny serie jag följer nu när jag är konstant trött o inte orkar göra något förutom ligga i soffan,haha!
Faktiskt ganska bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar