fredag 30 december 2011

Förväntan...

Det kommande året ska bli mitt bästa på länge <3 hoppas jag.
Alla förutsättningar finns iaf för att det kommer bli så.
1.Pricken kommer <3
2. Kanske grodan oxå <3
3. Flyttar in i nya lägenheten =)
4. Reser troligtvis lite oxå =)
5. Ska umgås o lägga mera tid på min fina o älskade vänner
6. ska helt enkelt njuta o leva mera



Året som varit har varit det mest upp o ner ,hit o dit i hela mitt liv.
Så mycket roligt och fina saker som hänt men även en väldig kamp o mycke kämpa.

Året som varit är ett år jag kommer se tillbaka på med glädje för det har gett massor o jag har utvecklas enormt som människa o skaffat mig mycket mera skinn på näsan.

Mitt temprament har varit värre o ostabilare än vanligt, utbrotten o nerverna utan på huden.

Även fast jag många gånger låter som jag är väldigt bitter(just då är jag säkerligen det) så är jag en lycklig människa med div problem i vardagen som dem flesta har.




Mitt nyårslöfte i år som jag troligen inte kommer hålla jan ut blir nog att inte shoppa på mig saker som jag egentligen inte behöver... Att bli mera sparsam.
Samt umgås med mina kära lite mera.

Nu strax lite circus med bror,d och carro
Trevlig fredag!

1 kommentar: