tisdag 13 december 2011

Mys!

Vaknade kl 06.00 av att Lee o daniel ligger o pratar o myser =) mina fina killar.

Sen somnade jag om och vaknade kl 8.00 när min byggare bob gick till lägenheten.
Själv jobbar jag i dag så blir hemma innan.

Idag känns som det blir en toppen dag fast jag är super trött.
Har ett litet lyckorus i kroppen känner jag o ska bli skönt o få jobba lite oxå.
( i morgon gråter jag väl när jag ska dit,haha)


På lördag blir min D 31år!
Shit vart tog alla åren vägen. Vi börjar på riktigt bli gamla o vuxna nu.

Nej ska dra mig en stund till sen blir det kanske lite städning av vårat dammiga hem.
Skulle behöva vattnas samt skuras oxå här hemma.
Tvätten är två stora högar.
Kan ju faktisk göra det i morgon el torsdag =).

Ha en underbar dag nu där ute i världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar