lördag 31 december 2011

Lite jul och nyårs bilder!

Hej hej!
Hoppas ni alla haft en härlig jul och ett bra nyårsfirande
Daniel var super dålig på julen o låg däckad så jag,farfar o bror+carro åkte till mamma och pappa o åt o firade under dagen =) super mysigt.





Jag fick super fina glas marker av Carro så man ska veta vems glas det är =)
Fick även mitt önskade ljus som luktar så gott =)
sen fick vi biljetter till cirus cirktör som var den 30/12.
Jag,daniel,carro och magnus var det som gick =)
Var bra o lite annolunda =) men vi gillade det.
Nyårsafton:
Trötta var vi allehopa.
Mor och far kom på middag vid kl 18.00
 
Menyn:
Förrätt
toast med skagen
 

Varmrätt:
Kycklingfile med parma skinka kokad i grädde i ugnen med potatisgratäng,sallad och två olika såser.
Förbereder varmrätten
 
 


Efterätt:
Hallon cheescake
 


Sen doffhäng med massa annat gott
 




Mamma o pappa åkte vid nio o då skålade jag o daniel i ett glas alkoholfritt då han skulle i väg o jobba direkt efter.




GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar