torsdag 29 maj 2014

Sjukstuga delux!

För 3v sen blev Hampus sjuk i över 40graders feber så blev vab för mig den v.
Sen när han äntligen blev pigg blev jag dålig i 39graders feber o fruktansvärd öronvärk,snuva.
Idag 10dagar senare och 2st dubbla pencillin kurer är jag fortfarande dålig.

Hör inget på vänster öra o det gör ont samt svullet o trycker på balans nerven.
Är konstant yr och mår illa.
Så blir läkaren i dag igen.

Alltså fy fan vad drygt att vara sjuk.
Noll ork och vädret har ju varit kanon men jag har legat inne med iskall handduk på huvudet o knaprat alvedon som godis.
Vilket även gjort att jag spytt då magen inte klarar av alla tabletter.

Jag ber att dem ger mig något som fungerar så jag blir normal igen för det här har ju varit en mardröm.
Hoppas alla ni andra fått njuta av det fantastiska väder vi haft o förhoppningsvis kommer ha resten av sommaren.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar