tisdag 6 maj 2014

2år!

Grattis mitt älskade barn på din 2års dag!
Tiden går så fort och dagarna passerar utan att man hinner blinka.
Men i dag ska jag endast njuta av mitt mirakel och göra allt han vill.
För i dag är det Hampus dag <3.
Vi hade lite kalas i söndags för godingen.
Men bortskämd som han är får han även lite paket idag =).
Bilder från kalaset:

















Tack för fina pressenter och för ni kom och grattade min lilla solstråle.
Vi hade bara bjutit närmaste familjen då vi inte har renoverat klart och inte har plats för så många.
Nästa år när han blir tre och förstår lite mer då ska vi ha ett riktigt kalas.
Morbror Magnus va det bästa på kalaset tror jag.
Hampus tycker jätte mycket om magnus o pratar ofta om honom.
Ska dit i helgen och leka lite tänkte vi då jag är ledig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar