fredag 7 februari 2014

Att se på!

Att behöva se på när någon när kämpar,kämpar och kämpar lite till men ändå inte får den hjälpen av samhället som behöv är fruktansvärt.

År har gått o inte ett skit gör man.
Inte konstigt att människor begår självmord eller blir mördare som detta jävla samhälle är uppbyggt.

Varför ska man vända sig till mydigheterna?
Dem förlänger processer,gör saker värre och läser sina förbannade jävla papper och tror att verkligheten ser ut som står i "facit".

Undrar om dem som sitter där med sina buntar papper är nöjda när dagen är slut och kan sova på nätterna? Hoppas verkligen inte.

Det är människor som har någon typ av problem och behöver hjälp som ni jobar med kanske behöver uppdatera er så ni förstår vad det är för yrke ni faktiskt har.

Så förbannad och innerligt ledsen just nu då jag vet att du får kämpa och att du ska behöva genomgå detta är utom mina ord.

Att du inte erbjuds samtal el på något annat sätt hjälp är så sinnessjukt att jag mår illa.

Jag önskar jag kunde hjälpa o göra något men jag vet att jag inte kan.
Jag finns om du vill gråta,skratta,skrika el bara vara tyst.

Hoppas du vet att jag älskar dig o det gör ont att behöva veta hur dåligt du mår och vad du genom går.

Jag ska stötta o peppa så mycket jag bara kan.

Du är en helt galet underbar människa och jag hoppas du förstår hur fantastisk du är <3!
Love you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar