söndag 3 november 2013

Sjuklingen!

Ååå min lilla mini me är sjukis.
Hade över 40 grader igår trots alvedon och ipren.
Ringde faktiskt 1177 och dem tryckte vi skulle åka upp till barnakuten då hans andning var påverkad oxå.
Men jag hade is i magen och stannade hemma, för att släpa ut stackarn o sitta på sjukhuset i timmar kändes inte så lockande.
Packade dock hans lilla ryggsäck o min väska fall det skulle bli värre så jag bara kunde ringa taxi och åka upp.
Han piggnade till efter någon timme och jag fick i han lite vätska.

Idag är han sjuk men på benen så det är skönt.
Blir hemma mys med meningen med livet <3 idag oxå.




Det är riktigt grått o tråk väder ute så lite inne mys gör inte nåt.
Dock tråkigt inte pappa d ä hemma och har massa mys med oss =(.
Nu blir det kaffe och sen kanske en liten fm vila för lill gos.
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar