onsdag 6 november 2013

Hampus!

Sjuka barn är inte roligt.
Tack och lov är jag frisk själv annars hade det varit betydligt jobbigare.
Hampus har inte varit så jätte jobbigt förutom att han ska vara i famnen hela tiden.
Självklart gnäller han oxå men så länge han får som han vill är han nöjd.
Men jag blir nerv vrak, ligger å lyssnar så han andas som han ska.
Packat akut väska fall vi behöver åka in.
Får tillbaka gamla känslor jag trodde jag bearbetat och släppt.
PANIK i hela kroppen..
Tänk om han skulle somna å inte vakna.
En trött mamma och en sjukling:

Han har haft mellan 39,5-40,5 i 5dagar så nu blir det läkaren.
Han hostar massor o spyr fast det kommer inget.
Super snorig fast jag gett han nässpray alla dagar.

Med tanke på hur dålig han är så är han ändå ganska pigg.
Vi har badat,ritat o kollat på film.
Ätit massa skräp bara för det är det ända han vill äta.
Min mening med livet <3
 

Även varit ut till apoteket och affären

Nu blir det städa lite sen iväg till läkaren med mini.
Sen är det bara 2dagar tills pappa D kommer hem WIHIIII!
Vi har längtat o saknat han.
Men jag o mini är ett bra team så gott super.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar