lördag 2 november 2013

Landet!

I Tisdags efter lunch åkte jag o Hampus med Nadja och hennes två yngsta döttrar till hennes brors stuga lite utanför sala.
Stugan låg mitt i skogen o det var super mysigt.
Vi har ätit,pratat,skrattat så tårarna runnit och bara varit.
Första natten var det bara vi 5. Sen kom Nadjas älsta dotter med en kompis och hennes sambos mellan dotter och även Thomas
Så varit fullt hus med 9st.

Barnen har lekt bra =), vi var in till Sala o lekte i en jätte stor lekpark en av dagarna.
Hampus var inte så pigg så han lekte inte så mycket.
lite bilder från dagarna:
Glömde dock bort att jag hade kamera,haha!
 Tjejerna pysslar lite 


 Spexa lite för Neyla <3!












 Kan vi ÅKA NU!!!!!!!



 Kratta lite..


Det fanns massa Alpackor en bit ifrån där stugan låg och att man kan skratta så mycket åt ett djur..



Varit helt fantastiska dagar och vi tackar Nadja så mycket för vi fick följa med och hålla halva huset vaken om nätterna.

Hampus är lite snorig och sover väldigt dåligt samt är lite gnällig.
Egentligen är han nog inte så gnällig men jag är inte van o då har man inte bästa tålamodet heller.
Sen har jag knappt fått sova 3nätter i rad pg av denna lilla busunge.

Igår var farmor här o fikade en sväng =), Hampus vart glad o visade sina leksaker.

Idag blir det nog inte så stor aktivitet på oss då jag tänkte tvätta och försöka få mini att vila lite.
Ha en härlig lördag kära läsare!

1 kommentar:

  1. Tack själv för de underbara dagarna<3/brusiluskan.blogspot.com

    SvaraRadera