onsdag 19 juni 2013

Ledig!

Man kan ju undra vad jag gör på min lediga tid förutom shoppar,haha!
Jag har så mycket jag vill hinna med att jag blir nästan stressad.
Dessa två dagar har jag hunnit träffa Linda.J, Maria.L ,Sandra.E, Nadja.B och Pernilla.
Hampus har ju självklart varit med.
Idag var vi i lekparken med Sandra,Smilla,Amelia och Nadja och hennes två döttrar.






Igår var vi även på vallby museum en snabbis,tyvärr vart det en liten stund då Hampus vart trött o vi hungriga.





Sen har vi självklart haft massa bus och badat här hemma oxå =)




Islutet på förra v var vi med mormor och morfar ut till Lövudden igen.
Hampus diggar morfar




Sen på fredagen var det dag för avslutning med jobbet o lite öl el ganska många öl,haha!

Så veckan som gått har varit ganska så full späckad!
Imorgon blir det jobba sen ledig midsommar och midsommar dagen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar