söndag 9 juni 2013

Ledig o det innebär lite lyx!

Ledig söndag o det innebär att jag lyxar till det lite,hihi! Först har jag och min mini me varit nere på stan och myst med Linda =)



 Glada linda myser!
Blev sol och vi hade ingen solhatt med så fick visst köpa en till...OTUR haha!

 Älskade solstrålen som förgyller varje sekund i mitt liv.
Undrar om man någonsin tidigare känt denna lycka som man gör nu.
NEJ troligen inte.
Busar!!!

Nu har vi lämmnat H hos mormor och morfar så vi kan ha lite egentid <3.
Taco gratängen i ugnen och chips plus popcorn är framtaget.
Blir film mys i soffan =).


Hade tänkt gå ut och ätit och gått på bio men både jag och Daniel är helt slut så valde att ha hemma kväll istället.
Lite tomt o så saknar man mini men vi behöver verkligen tid för oss själva.
Så hoppas ni har en härlig kväll för det tänker jag ha!
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar