måndag 24 juni 2013

Förändring!

När jag mår dåligt ska jag alltid ha nya projekt att fokusera på o tror att när jag är klar med det då kommer jag må bättre! 
Ska ändra saker runt mig.
Haha jag vet jag inte kommer göra det men under tiden så blir jag ju lite distraherad iaf o vem vet en dag kanske jag gör det.
Ny är det köket som fått nya gardiner,duk och ska köpa ny tavla.
Svårt att se men här är gardinerna:(ska ta på helheten sen)

Duken:



Sen ska Hampus rum påbörjas igen och förhoppningsvis iaf bli så pass klart att han kan vara där inne och sova där oxå.
Busen idag <3




Sen idag när jag kom hem från shoppingrundan så låg det en blombukett på min sida av sängen <3!
Tack min stora prins 
Förra veckan fick jag det här fina armbandet som är vändbart.
Blir bortskämd av stor prins och jag älskar det,HAHA!



Nu blir det snart att sussa så natti på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar