söndag 28 september 2014

Hösten är här!

Brrr nu är hösten här.
Jag gillar hösten för man kan tända ljus o krypa upp i soffan under filten o bara mysa.

Sista tiden har vi firat Inga som fyllt 30 år inte mindre än 3 gånger =).
Paket o middag här hemma, middag o tårta hos Inga på självaste dagen och sen en 30 års fest som nog ingen kommer glömma.



Hampus valde skorna till mammas outfit.. På väg på 30 års middag.
Lettiska rätter och gud så gott det var.

Festen var super rolig och den ena var mera berusad än den andra.




Sen har även min bror ,Caroline och David fått tillökning utan en liten lillebror.
Han ser ut som en liten docka.
 så söt.
Vad han ska heta är väl fortfarande inte bestämt som jag förstod det.

Jag har jobbat mera än vanligt då jag ligger på minus tid så lediga veckor har inte varit ledig.
Hampus har ävarit på dagis mera än vanligt  ca 4dagar i veckan.
Fast den här veckan o nästa är det bara 3 dagar igen som vanligt.

Vi har lekt i lekparken,målat,varit hos farmor även mormor och bakat bullar.
Så lite kvalitetstid har vi haft iaf.
Gräva,gräva och gräva är det roligaste....






 Mån och tisdag 
vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.
Men tror vi ska gå och hälsa på David och han lillebror.
Härligt när man får gosa och mysa med liten bäbis.
Jag känner fortfarande att ett barn räcker för mig.

Jag har fått mitt mirakel o det är allt jag någonsin önskade så jag är lycklig och tacksam för det.
Nej nu ska jag göra nåt vettigt av denna dag oxå så tjingeling på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar