söndag 28 september 2014

Höst nytt!

Jag kunde inte låta bli att köpa denna underbara höst jacka från vila 899kr jag hade pressentkort så betalade endast 495kr.
(bilderna är lånade från nätet)

Sen blev det även ett par riktiga läder stövlar 1199kr på din sko men dem var på rean för 499krså då passade jag på.

Sen har jag även börjar köpa lite julklappar så det inte ska bli så dyrt den i november.
Tänkte försöka begränsa mig i år med paken då jag lätt spårar ur.
Dock hade dem rea inne på BR leksaker så jag köpte lite saker men tycker ändå jag begränsade mig ganska bra.
Hampus har kommit in i en bärgan period och allt ska vara bärgan...
Han fick en pyjamas av mig i fredags o han vägrar ta av den hahaha!
Sen vill han inte ha strumpr men hittade med bärgan på så nu ska han alltid ha strumpor oxå =).

Så har jag köpt två bärgan tröjor i julklapp, en bil och bilmatta med bärgaren.
Sen får vi se om vi kanske hittar några fina sängkläder med cars då ska vi nog köpa det oxå eller önska av familjen så dem har nåt att köpa.

Kaffe och lite energi behövs nu så man kan göra något bra av denna dag.
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar