torsdag 22 augusti 2013

Full fart framåt!

Dagarna springer fram vilket är både härligt o lite frustrerande dem dagar man är ledig .
Hampus växer så fort å jag vill åter igen pausa lite så jag hinner njuta lite mera av just nu.
Igår var det bara halv dag på jobbet så H fick vara hos Nadja med alla tjejor.
Dem hämtade upp mig efter jobbet å vi åkte till ikea för lite lunch.
Sen hem till Nadja igen.
H och jag gick hem en sväng för att sedan gå tillbaka för att bli bjudna på lite middag.
Super gott va det!!!

TACK Nadja för den goda maten o för du tog han om mini huliganen.
Hittade en innebandyklubba och det var väldans roligt.(behöver nog införskaffa oss en)




Lill Prins fick 2st nya snuttisar(det kan man aldrig ha för många ) och en ny onepice igår,hehe sen även tre st dreggel lappar som jag dock har som lite associar  istället på honom.



Just det hittade en pyjamas på rean för 40kr oxå =)


Idag blir det läkar besök med lilla mini då han hostar så extremt mycket på nätterna (endast nätterna).
Detta har pågått i månader mer el mindre så nu när det blivit värre igen ringde jag o fick tid nästan direkt.
Han vaknar för han hostar så han får kväljningar.
Mammas lilla skatt ska inte behöva bli väckt av dum hosta.
Efter läkaren idag ska vi ut o glida lite med mamma och pappa och sen kommer lollo och sover med oss =).
Denna dag är fullspäckad den oxå vilket är helt underbart.
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar