torsdag 11 december 2014

Att förstå!

Åter igen längesen det skrevs.

Haft en turbulent tid o många saker har gjort att jag måste arbeta extra mycket med mig själv. Att släppa det som jag inte kan påverka och att stå upp för vem jag är och vad jag tror på.
Har även kommit långt i lägenhetsrenoveringen och nu kan man nästan se ett slut.
Många funderingar och en hel del tårar har det kommit senaste v.
( gamla hårfärgen)
Men nu blickar jag framåt och tar lärdom av det som varit.
(Min nya hårfärg och betydligt kortare hår)

Att jag känner mig starkare idag än för 1v sen är skönt.
Men utan er som stöttat,peppat o fått mig förstå jag är den som är modig o kan gå med rak rygg hade jag inte mått som jag gör just nu.
Vilka fantastiskt fina vänner jag har. 
Ni är dem bästa och jag är många gånger ute på villovägar när ni hjälper mig att hitta rätt spår igen. 

Sen är ju min lilla goding <3 ljuset i mörkret.
(dagis korten)
Ska försöka ta och fota lite någon dag o uppdatera er hur fint vi får här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar