måndag 1 juli 2013

Semester skulle sitta fint!

Längtar bort från allt just nu.
Allas åsiker ,råd frågor osv.
Spelar ingen roll vad ni säger el tycker i detta nu för det gör ingen skillnad iaf.

Att ni oroa er hjälper inte o gör mig bara mera stressad.
Känner jag behöver få vara ensam. 
Snälla sluta fråga alla dessa jävla frågor för jag kommer iaf inte svara med hjärtat.
Anledning är att jag vill inte veta vad ni tycker o tänker,det gör inte saker bättre.
Jag vet själv o ingen behöver tala om för mig vad som är.

Vill bara ta min lilla familj o försvinna ett tag.
Reparea det som är trasigt o vila upp min överhettade hjärna.


Tyvärr är livet inte så utan man får kämpa o ta tag i det som behövs här o nu.
Men drömma går ju =)!

Hur mår jag egentligen?
Helt ärligt med handen på hjärtat så är det okey, mått sämre.
Dock orkar jag inte älta o prata om det som är. 
Jag har valt i det här fallet att bara gå rakt fram.

Så snälla sluta fråga alla förbannade jävla frågor.
Vill jag berätta el prata så gör jag det.

Jag vet att ni finns om jag behöver men just nu vill jag inte behöva någon okey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar